Prof. Jadzia Staniszkis „ałreola” Czekoladowego orła

Pani Profesor! Wzburzony odpowiadam na Pani stwierdzenie, że „PiS ośmielił lumpiarstwo”. Jestem lumpem! Tak! To PO wyrzuciło mnie na margines życia społecznego. Skończyłem studia w latach osiemdziesiątych. Pałowało mnie ZOMO, MO, UB. Ci ostatni na komisariatach. Nie jestem nic wart moralnie: nie kradłem, nie podsłuchiwałem, nie oszukiwałem, nie załatwiłem niczego „na lewo”, brzydzę się aferami.

Źródło: Prof. Jadzia Staniszkis „ałreola” Czekoladowego Orła | Pressmania

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

