Szlak Nadniemeński cz. 1

Na Litwie

Dzisiaj opowiem Wam o moich ulubionych miejscach na Litwie. Od dziecka lubiłam zwiedzać zamki
i kościoły no i zostało mi to do dziś. Być może za sprawą rodziców, którzy planując trasę wakacyjnego wypadu zawsze włączali do niej pobliskie zamczyska:) Kiedy mama z tatą w końcu zdecydowali się odwiedzić mnie pierwszy raz na Litwie zabrałam ich nad Niemen bo właśnie tam znajdują się według mnie najpiękniejsze i najromantyczniejsze miejsca.

Poniżej znajdziecie plan dzięki któremu nie ominiecie żadnego miejsca, które naprawdę warto zobaczyć będąc w okolicy.

View original post 399 słów więcej

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

